حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری یک ظرفیت برای حوزه گردشگری است

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های استان یک ظرفیت و پتانسیل برای حوزه گردشگری است.

به‌گزارش میراث‌آریا، سید سعید فیاضی روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ در نشست هم‌اندیشی بررسی استفاده از ظرفیت دانشجویان خارجی به‌عنوان سفرای گردشگری در چهارمحال و بختیاری گفت: برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های گردشگری در استان استانداردسازی شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری دانشجویان خارجی را یک ظرفیت بزرگ برای حوزه گردشگری استان دانست و افزود: این دانشجویان می‌توانند این استان را به‌خوبی به کشورشان معرفی کنند.

او تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود همایش معرفی پتانسیل‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری و تورهای گردشگری برای دانشجویان خارجی حاضر در استان برگزار شود.

فیاضی ترجمه و زیرنویس به زبان‌های انگلیسی و عربی برای محتواهای تولیدی حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: آشنایی دانشجویان خارجی حاضر در استان با سوغات محلی، آداب و رسوم، خوراک و جاذبه‌های گردشگری در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود بانک اطلاعاتی دقیقی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های دانشجویان خارجی حاضر در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403073002109
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha